onsdag den 13. oktober 2010

Et dejligt gensyn med DK

Så er jeg kommet til Bangkok efter en temmelig lang tur og endnu værre jetlag, end jeg havde for et par dage siden. Jeg tog mig derfor en lang lur da jeg fik tjekket ind på mit hostel og vågnede op et par timer senere.
Eftermiddagen har jeg brugt på at gå rundt i området omkring mit hostel og fået mig en massage. Det var super dejligt, men også lidt smertefuldt, jeg er overrasket over, hvor mange kræfter de små thai damer har, men sætter pris på, at de ikke vejer særlig meget, når de nu vælger at vandre rundt oven på mig.
Jeg er til virkelig positivt overrasket over Bangkok indtil videre, det er en langt mere interessant by end forventet, da mange har sagt til mig, at det bare er om at komme ud af byen hurtigst muligt, men jeg kan egentlig godt lide den lidt travle stemning og alle de farverige boder og butikker. Jeg betalte godt nok rimelig meget overpris for at komme fra Lufthavnen og ind til byen, men det er som regel altid problemet når jeg kommer til et nyt sted, så prøver bare på at glæde mig over at taxi manden blev lidt rig.

Mine sidste 10 dage har været super dejlige hjemme i Danmark, synes det var så skønt at se alle igen, selvom det kun var for et kort visit. Fredag den 1.oktober hentede far mig i lufthavnen i KBH, så jeg slap for at tage toget resten af vejen. Mor ventede med det helt store rugbrødsbord, som jeg virkelig havde glædet mig til. Lørdag kom alle tøserne på besøg, og sikke en hyggelig aften vi havde. Mor havde sørget for maden, og far sørgede for at vi ikke løb tør for drikkevarer.... hvad mere kan man ønske sig?

Søndag aften kom hele familien så på besøg, og vi fik igen god mad og snakket om min tur og, hvad der var sket hjemme, imens jeg har været væk.
Hele ugen gik med at besøge veninder og bruge en del tid i Brian og Kirstens lejlighed....endte faktisk med at blive gode venner med Sylvester til sidst :)
Weekenden blev brugt på lidt afslapning, på at fejre Thildes fødselsdag og nyde at være tilbage i Århus igen.... specielt Trøjborg (home sweet home).

Tak til jer alle sammen for at rive tid ud af kalenderen til at se mig, når jeg nu ikke var hjemme i længere tid, det var så dejligt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar