mandag den 12. juli 2010

San Diego og det imellem

Saa er vi i San Diego, som er en super dejlig by, en virkelig stille storby om dagen, men fuld af liv og masser af aktivitet om aftenen.
Vi har valgt at have 3 overnatninger her, hvoraf 2 af dem har vaeret paa Hilton, som var ekstremt laekkert, super dejligt med en omgang luksus :)
Lidt stemning fra San Diego
Dagen i gaar brugte Kirsten og jeg paa at shoppe og vaere lidt paa sightseeing imens far og Brian kiggede paa et hangarskib.....det synes vi ikke var saa interessant :)
Delfin show
Dagen i dag er gaaet med at vaere i Seaworld. Det var rigtig sjovt at se deres shows med delfiner og spaekhuggere, men resten af parken faldt lidt til jorden sammenlignet med det store akvarium vi var inde at se i Monterey.
Spaekhugger paa spring
Monterey var en lille by laengere nordpaa, hvor vi fejrede min foedselsdag, det var en rigtig dejlig by, og jeg fik mulighed for at komme ud og afproeve mine nye loebebukser, som Brian og Kirsten gav mig i foedselsdagsgave.....kan hilse at sige at amerikansk mad ikke goer noget godt for min form. Far og Brian var lidt traette den 7. juli, saa Kirsten og jeg smuttede paa akvarium alene.

Vandmaend og seadragon
Min foedselsdag fejrede vi paa en rigtig laekker restaurant ved havnen i Monterey, hvor man fik de sejeste drinks :)

Mums :)

Efter Monterey tog vi til Solvang, der er en lille by, som er forklaedt mon et mini Danmark, fordi der engang var nogle danskere som kom hertil.
Har selvfoelgelig ikke lige faet billeder af det der var mest dansk i Solvang :)

Turen ned af Highway 1 har vaeret mega kold paa motorcykel, og vi har absolut ikke haft toej nok med til det, men naar vi har koert inde i landet har det vaeret mega varmt og rigtig dejligt. Vi kom forbi en lille by en dag, hvor de havde rodeo for de lokale, det var ret sjovt at se, og synes lige I skal se lidt billeder derfra;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar