lørdag den 24. juli 2010

Fra San Jose til Montezuma

Imens jeg gik og ventede paa, at Marie skulle komme med flyet fra Peru, gik jeg en lille tur i San Jose for at se, hvad den havde at byde paa. Det er en typisk storby, men ikke saerlig velholdt eller rig for den sags skyld. Der var dog nogle rigtig smukke bygninger fra gammel tid rundt omkring, saa man kan forestille sig at det engang har vaeret en flot by.

Marie ankom til vores hostel den 21. juli om aftenen som aftalt, og vi fik lagt plan for, hvad vi ville bruge de naeste par dage paa.....Valget faldt paa badeferie ved kysten, til vi ikke gider mere, saa den 22. tog vi bussen mod Montezuma.
Der var ingen billetter at koebe til bussen, saa vi maatte staa i koe 1 time foer afgang for at vaere sikre paa at komme med.
Turen gik via hullede veje og faerge til Montezuma, som er en ret lille by helt ud til kysten. Vi ankom om aftenen, saa der var helt moerkt.
Lidt billeder fra faergeturen.

Udsigten fra vores vaerelse...stranden er lige bag traeerne.

Ham her bor under vores tag...
Paa grund af moerket, da vi ankom, kom vi til at tjekke ind paa et ret saa snusket hostel, hvor der blev roeget alt for meget fjolletobak blandt personalet, hvilket resulterede i, at der var en eller anden klovn, som holdt os vaagen det meste af natten. Derfor har vi flyttet lidt hen af gaden til et noget paenere hotel, med knap saa suspekte ansatte :)
Da vi havde tjekket ind hoppede vi i bikinierne og har saa badet og taget sol det meste af dagen.

Til sidst faar I lige lidt billeder af byen Montezuma, saa I kan fornemme stemninger her :)