onsdag den 21. juli 2010

Ankommet til San Jose

Uh det var svaert at sige farvel til de andre og tage videre, men der har vaeret soede mennesker at snakke med undervejs i flyene, saa turen er gaaet rigtig fint.
Lige nu sidder jeg paa vores hostel og venter paa at Marie dukker op om et par timer.....glaeder mig :)
Synes forresten lige I skal se hvilken luksus tilvaerelse, jeg nu har kastet mig over, hvor far ikke mere arrangerer overnatningerne :)
Fint ik?
Har ogsaa fundet ud af at regntid betyder meget regn og saa lige lidt mere, saa sidder lige nu og er mega sulten, men magter ikke bevaege mig ud i regnen for at finde mad....
Udsigten fra vores vaerelse, man kan desvaerre ikke rigtig se regnen, men tro mig det styrter ned og tordner.
Stort plus ved det her hostel er dog, at der er gratis internet, saa nu skulle der gerne komme mere regelmaessige opdateringer af bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar