torsdag den 3. februar 2011

Phi Phi og Phuket

Efter 9 timers ventetid i Bangkok lufthavn kom jeg endelig med flyet til Phuket. Naiv som jeg var, troede jeg ikke, det var noget problem at finde et sted at overnatte. Det resulterede derfor i at jeg vandrede rundt en halv time i Phuket by kl. halv to om natten. Dagen efter var den længe ventede dag, hvor Karina kom ud for at underholde mig. Vi tog med båden over til Phi Phi med det samme og fik os installeret på et lille værelse i udkanten af byen.
En af strandbarerne
Phi Phi strand


Karina og jeg på stranden

En af bucket boderne på Phi Phi
 



Kat i køleskab på Papaya
Favorit restauranten på Phi Phi
Phi Phi er en lille hyggelig ø, med smalle gader fyldt med boder, restauranter, dykker butikker og barer. Der er ingen biler eller knallerter på øen, hvilket er meget praktisk, da der på ingen måde er plads til det. Øen er meget populær blandt backpackere og der er derfor rigtig mange mennesker på øen. Jeg stødte derfor også på to skønne piger, som jeg havde brugt en del tid i Mui Ne sammen med, så det var rigtig dejligt at sige hej til dem igen.
Vicky, Alexandra og mig
Karina har tidligere arbejdet på øen, og det var egentlig derfor, vi ville tilbage dertil. Jeg havde derfor privat guide på øen og når vi var ude og dykke med hendes gamle diveshop.
Island Divers dykkershop på Phi Phi
Efter Phi Phi tog vi en enkelt overnatning i Patong, hvor vi mødtes med Rita og Egil, som er på ferie i Phuket lige nu.
Rita, Egil og jeg i Patong

Ingen kommentarer:

Send en kommentar