lørdag den 25. september 2010

Goodbye Bocas....

Saa har jeg forladt Panama og er tilbage i San Jose. 5 fantastiske uger endte jeg med at bruge i Panama. Hvilket er lidt pudsigt, naar det var et af de lande, jeg bestemt ikke forventede at besoege. Den sidste uges tid har jeg ikke haft spanskundervisning, og den oprindelige plan var egentlig, at jeg skulle have rejst til San Blas sidste loerdag, men moedte en masse dejlige mennesker i Bocas og kunne bare maerke, at jeg ikke var klar til at forlade stedet, men naar man rejser alene er der heldigvis ingen, som brokker sig over pludselige aendringer i planerne. Jeg sagde derfor farvel til min vaertsfamilie og tjekkede ind paa Heike loerdag morgen.

Heike er nok det fedeste hostel jeg endnu har boet paa. Alle er som en stor familie, som laver mad sammen om aftenen, gaar i byen sammen og slapper af sammen paa stranden dagen efter. Hver dag har folk planer om at forlade stedet for at rejse videre, men det ender altid med, at de lige bliver 1 dag mere og saa lige et par dage mere. Jeg var derfor heller ikke klar til at tage af sted her til morgen, og ville aller helst vaere blevet at par uger mere, men der er et par fly som venter forude, og glaeder mig ogsaa til at komme hjem og sige hej til jer alle sammen.
Jeg fandt en rimelig billig flybillet fra Bocas til San Jose, saa jeg kunne noejes med 1 times transport i et lille propelfly i stedet for 7 timer med bus. Har kedet mig lidt i San Jose i dag, saa brugte noget af tiden paa at blive klippet og faa en manicure. Saa for kun 100 kr er jeg nu forvandlet til et lidt mere velplejet menneske :)
I morgen flyver jeg til Miami, hvor Fie henter mig i lufthavnen, og jeg senere skal moedes med Julia fra Heike, som heldigvis ogsaa skulle til Miami samme tid som mig.
Jeg kan ikke lige faa computeren til at samarbejde, saa billederne maa I se paa facebook i stedet for her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar