torsdag den 18. november 2010

Sol, strand og kitesurfing

Jeg har nu faaet mig et mere permanent hjem i Mui Ne. Jeg bor nu lidt laengere vaek fra vandet i et vaerelse med eget bad og "koekken" sammen med Clare fra Australien. Familien, der har stedet, er virkelig soede, og man er altid velkommen til at saette sig og faa en enkelt oel og en snak med dem, selvom deres engelsk ikke er specielt godt.
Clare og Chang

Vores vaerelse

Baby Chang med sin far (familien der har ejer vores guesthouse)

Mine 2 nye bedste venner

Familien spiser aftensmad

Vi bliver altid moedt af smil naar vi kommer hjem...
Mine dage gaar med at kitesurfe og haenge ud i kiteklubben, hvis der er vind og ellers slapper jeg af ved stranden sammen med Clare og de andre paa "vores" resort, hvor vi sniger os ind og lader som om vi bor, for at faa lov til at bruge deres liggestole og pool. Efter at have boet i Mui Ne i 3 uger er vi allerede ved at kende en stor del af de lokale, da stedet er ret lille, saa det foeles temmelig hjemligt paa nuvaerende tidspunkt.
"Vores resort"

Kites og lokale paa stranden en sen eftermiddag

fiskebaade

Grimme hunde, der altid haenger ud paa stranden.


I gang med at launche min kite, 2 sek senere flyver jeg ukontroleret hen af stranden, saa hurra for grim hjelm :)

Den anden aften var vi ude at spise BBQ med en masse fra kiteklubben. Restauranten var meget lokal, og vi sad alle paa smaa plastikstole ved lave borde. 5 smaa mini gril blev sat paa vores bord, og saa kunne vi ellers gaa i gang med at grille lammekoed og rulle vores egne foraarsruller, imens der blev serveret lokal hjemmebraendt og snakket. Det var en super hyggelig aften, som virkelig er et godt eksempel paa sammenholdet og stemningen i klubben, hvor alle er en stor familien, uanset om man arbejder der eller er kunde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar